<--! -->

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Ντεμολ: "Δεν ηταν αποφαση του προεδρου η φυγη μου"

Ο Στεφάν Ντεμόλ μίλησε για τους λόγους του διαζυγίου του με τον ΠΑΣ και τα όσα πέρασε στα Ιωάννινα.

Ο Βέλγος τεχνικός μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας του στον ΠΑΣ Γιάννινα αποχώρησε λόγω του κακού κλίματος που είχε δημιουργηθεί το τελευταίο διάστημα.

Ο ίδιος θεωρεί άλλους υπεύθυνους για το γεγονός αυτό τους οποίους δεν διστάζει να κατονομάσει σε συνέντευξη που έδωσε.

Απόσπασμα από τις δηλώσεις του:

"Πέραν αυτών των 6 εβδομάδων, πέρασα πολύ όμορφα στα Γιάννενα και απέκτησα πολλούς φίλους εδώ, όπως ο Λάκης Παπαγγέλης και ο Γιάννης Τάτσης που μπήκαν πλέον στον κύκλο των πολύ στενών μου φίλων και σίγουρα θα παραμείνουν εκεί.

Θέλω να πω κάτι πολύ σημαντικό: αυτές οι 6 εβδομάδες με επηρέασαν αρνητικά στη δουλειά παρά την εμπειρία μου. Πέρα από μένα όμως, θεωρώ ότι αυτές οι κακές εβδομάδες επηρέασαν χειρότερα τους ποδοσφαιριστές. Δεν είναι μόνο δικό μου συμπέρασμα αυτό αλλά και των ποδοσφαιριστών με τους οποίους μιλούσα καθημερινά", είπε αρχικά στο site passports.gr και συνέχισε:

"Ο πρόεδρος δεν μου έχει κάνει ούτε ένα τηλεφώνημα μέχρι τώρα παρότι ξέρω ότι είναι στην Κύπρο και ότι μιλάει συνεχώς με τους συνεργάτες του.

Ήταν τόσο δύσκολο να μου το πει αυτός σε ένα τηλεφώνημα, έστω για 2 λεπτά; Γνωρίζω κι εγώ αλλά και οι ποδοσφαιριστές μου, ότι η απόφαση για την απομάκρυνσή μου δεν είναι του κ. Χριστοβασίλη αλλά του Βαγγέλη Αγγελή. Όλοι γνωρίζουμε, εγώ, οι ποδοσφαιριστές, εσείς οι δημοσιογράφοι, ο κόσμος της πόλης ότι ο Βαγγέλης Αγγελής έχει το ελεύθερο από τον πρόεδρο να κάνει και να αποφασίσει ό,τι θέλει στο ποδοσφαιρικό τμήμα".

Για τις μεταγραφές που έκανε, είπε: "Ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που έφερα εγώ στους 17-18 μήνες παραμονής μου εδώ είναι ο Πολ Κεϊτά. Δέχτηκα να δουλέψω σε μια ομάδα στην οποία το μεταγραφικό σχεδιασμό δεν τον υλοποιεί ο προπονητής.

Βεβαίως, για να είμαι απολύτως ειλικρινής, κανένας δεν ανακατεύτηκε με τις προπονήσεις ή τον καταρτισμό της ενδεκάδας. Εκεί ήμουν το απόλυτο αφεντικό. Ο πρόεδρος είναι το γενικό αφεντικό, εγώ ήμουν υπεύθυνος για την καθημερινή προπόνηση και τους αγώνες και ο Αγγελής για τις μεταγραφές και το τεχνικό επιτελείο".


[via]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More