<--! -->

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Τρια προτυπα πειραματικα σχολεια στα Ιωαννινα

Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Παιδείας τη λίστα με τα 45 σχολεία σε όλη τη χώρα που θα λειτουργήσουν ως πρότυπα πειραματικά σχολεία. Όπως σημειώνει η υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου, πέντε μήνες μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου, ολοκληρώθηκε η διαδικασία της πρώτης εφαρμογής του, τονίζοντας ότι η λειτουργία τους «προάγει την εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη και την ενδεδειγμένη λειτουργία κάθε σχολικής τάξης» και «προωθεί τη δημόσια δωρεάν υψηλής ποιότητας Παιδεία για όλους που έχουμε θέσει ως κύριο στόχο».


doc Οι σχολικές μονάδες που ορίσθηκαν ως πρότυπα πειραματικά σχολεία

Συνολικά 45 σχολεία

Πρόκειται για τα πρώτα 15 δημοτικά ολοήμερα, τα 15 γυμνάσια και τα 15 λύκεια ως πρότυπα πειραματικά σχολεία, μετά την αξιολόγηση από τη Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
Ως Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία επελέγησαν 15 Γενικά Λύκεια [μεταξύ των οποίων δύο είναι ενιαίες σχολικές μονάδες των Πανεπιστημίων Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνεται και το Νηπιαγωγείο], 15 Γυμνάσια [συμπεριλαμβανομένου του ενιαίου σχολείου (Γυμνάσιο – Λύκειο) του Πανεπιστημίου Πατρών] και 15 σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης [Στα δημοτικά σχολεία έχουν προσαρτηθεί ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία].

Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι:
  • τα τυπικά προσόντα του εκπαιδευτικού προσωπικού (ΠΜΣ, Διδακτορικό),
  • η παρουσία των εκπαιδευτικών του σχολείου στην επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα, όπως αυτή πιστοποιείται από τις δύο καλύτερες κατά τη γνώμη των ίδιων των εκπαιδευτικών δημοσιεύσεις τους σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά ή πρακτικά συνεδρίων με κριτές. Η παρουσία καθηγητών μουσικής και καλλιτεχνικών μαθημάτων πιστοποιείται και με τη συμμετοχή τους σε δημόσια αναγνωρισμένες καλλιτεχνικές δραστηριότητες,
  • οι δημιουργικές, καινοτόμες δραστηριότητες και η κοινωνική προσφορά του σχολείου κατά την τελευταία πενταετία
  • η εμπειρία του σχολείου α) από την πρακτική άσκηση των φοιτητών, β) τη συμμετοχή σε ερευνητικές δραστηριότητες σε συνεργασία με ΑΕΙ, γ) τη συμμετοχή σε διαδικασίες επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, με τη διοργάνωση σεμιναρίων κλπ και δ) τη λειτουργία μαθητικών ομίλων,
  • η εμπειρία από την εκπόνηση σχεδίων αποτίμησης /αξιολόγησης και ανάπτυξης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας,
  • η υλικοτεχνική υποδομή
[via]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More