<--! -->

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Εργα αναβαθμισης Αεροδρομιου Ιωαννινων, με ρυθμους ..σιεστας

Άλλο ένα πολύπαθο έργο είναι αυτό στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων «Βασιλεύς Πύρρος». Το έργο δημοπρατήθηκε το 2007 με προϋπολογισμό 52εκ.ευρώ. Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ που έδωσε σημαντική  έκπτωση στα 25 εκατ. Ευρώ.

Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί μόλις το 35% του έργου κι αυτό λόγω ελλιπούς χρηματοδότησης, που οδηγούσε σε συνεχείς διακοπές της εργολαβίας. Μέχρι το Μάρτιο του 2011 η εταιρεία είχε πληρωθεί με 8,5 εκ. ευρώ και υπήρχαν πολλοί ακόμη απλήρωτοι λογαριασμοί γι’ αυτό ο ανάδοχος αναγκάστηκε να διακόψει αρκετές φορές τις εργασίες.

Χρονικά το έργο έπρεπε να έχει παραδοθεί από το 2011 αλλά η κρίση πρόλαβε το έργο. Η τελευταία παράταση δόθηκε στην ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης του Αεροδρομίου Ιωαννίνων  παρατείνει το έργο  κατά 713 ημερολογιακές μέρες και η νέα προθεσμία ολοκλήρωσης είναι στις 11 Μαΐου 2014 σχεδόν 3 χρόνια μετά τις αρχικές εκτιμήσεις για την ολοκλήρωση του.

Ο λόγος της νέας παράτασης είναι φυσικά η υποχρηματοδότηση του έργου που το κρατά σε πολύ χαμηλούς ρυθμούς κατασκευής. Όπως αναφέρεται αυτός είναι ο κύριος λόγος ενώ από κατασκευαστικής άποψης αυτό που απομένει πλέον είναι η κατασκευή του κτιρίου.

Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών έκτασης 43.000 τμ. Οι εργασίες κατασκευής του τροχοδρόμου καθώς και των τμημάτων σύνδεσης του νέου δαπέδου στάθμευσης με το υφιστάμενο, έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την οδοστρωσία.

Επίσης, ομαλά εξελίσσονται οι εργασίες κατασκευής του νέου πύργου ελέγχου και του αμαξοστασίου. Δεν συμβαίνει το ίδιο όμως για την κατασκευή νέου κτιρίου για τον Αερολιμένα που προς το παρόν παραμένει μακέτα καθώς δεν έχει ξεκινήσει ούτε ένα μικρό τεχνικό έργο. Τέλος, από τον Απρίλιο το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων έχει χαρακτηρισθεί επίσημα ως διεθνές, σύμφωνα με τις νέες αεροναυτικές πληροφορίες.

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Το τεχνικό αντικείμενο της εργολαβίας του θέματος περιλαμβάνει κατεδάφιση του υπάρχοντος κτηρίου αεροσταθμού και στην θέση του κατασκευή νέου συνολικής επιφάνειας 10.500 τ.μ., επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών και κατασκευή νέου δαπέδου με 5 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών μεγάλου μεγέθους, νέο Πύργο Ελέγχου και αμαξοστάσιο, καθώς και νέο οδικό δίκτυο πρόσβασης στον αερολιμένα και επέκταση χώρων στάθμευσης οχημάτων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More